Συχνές Ερωτήσεις
Frequently Asked Questions (FAQ)

Παραθέτουμε λίστα με τις συνηθέστερες ερωτήσεις και απαντήσεις θεωρώντας ότι θα σας βοηθήσουν και θα σας διευκολύνουν στην περιήγησή σας στο LawService.gr.

Γενικές

Πώς ξέρω ότι το γραφείο σας είναι το κατάλληλο για μένα;

Η ομάδα μας αποτελείται από έμπειρους και έγκριτους δικηγόρους, τα βιογραφικά των οποίων είναι διαθέσιμα σε όλους σας.

Ποίος μπορεί να με συμβουλεύσει να διαλέξω την κατάλληλη υπηρεσία;

Μέσα από το κουμπί «Επικοινωνία», μπορείτε ανά πάσα στιγμή να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά είτε με email και ένας από εμάς θα είναι πάντα διαθέσιμος να σας παράσχει οποιαδήποτε σχετική πληροφορία και να σας καθοδηγήσει στην επιλογή της κατάλληλης για την υπόθεσή σας υπηρεσία

Ποιός θα χειρίζεται την υπόθεση μου;

To γραφείο μας διαθέτει εξειδικευμένους συνεργάτες δικηγόρους ανάλογα με τον είδος της υπόθεσής σας. Ο επικεφαλής αποφασίζει για το ποιος δικηγόρος θα χρεωθεί την υπόθεσή σας, διατηρώντας υψηλή εποπτεία επ’αυτής.

Θα πρέπει να κλείσω ραντεβού για να έρθω από το γραφείο σας;

Στείλτε μας email ή τηλεφωνήστε μας μέσω του κουμπιού «Επικοινωνία» για να κλείσουμε ραντεβού ημέρα και ώρα που σας εξυπηρετεί.

Θα ενημερώνομαι για την εξέλιξη της υπόθεσής μου; Πώς και πόσο συχνά;

Θα ενημερώνεστε με email τόσο αρχικά για τον εκτιμώμενο χρόνο διεκπεραίωσης όσο και κατά την εξέλιξη της υπόθεσής σας και φυσικά θα ειδοποιείστε άμεσα με την ολοκλήρωσή της.

Σε πόσο χρόνο θα ολοκληρωθεί;

Μόλις παραγγείλετε μία υπηρεσία, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας με email για να σας ενημερώσουμε για τον εκτιμώμενο χρόνο διεκπεραίωσης, ενώ κατά την διάρκεια αυτής θα ενημερώνεστε για την πορεία της υποθέσεώς σας.  

Οι πληροφορίες που θα μοιραστώ μαζί σας θα είναι εμπιστευτικές;

Το καθήκον εχεμύθειας αποτελεί νόμιμη υποχρέωση των δικηγόρων. Οποιαδήποτε πληροφορία μας εμπιστευτείτε, προστατεύεται από πλέγμα νομικών διατάξεων με αυστηρές ποινές για τους παραβάτες.

Τρόποι Αποστολής - Τρόποι Πληρωμής - Χρεώσεις

Πώς θα πληρώσω για τις υπηρεσίες σας;

Ανάλογα με τη φύση της υπηρεσίας την οποία θα επιλέξετε, θα μπορείτε να πληρώσετε είτε με αντικαταβολή, εφόσον πρόκειται για έγγραφα που θα σας αποσταλλούν δωρεάν ταχυδρομικώς, είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, είτε με πιστωτική κάρτα. Σε όλες τις περιπτώσεις μπορείτε να επιλέξετε να καταβάλλετε την αμοιβή του γραφείου με το πέρας της υπόθεσης, ενώ όπου προβλέπονται δημόσια έξοδα (παράβολα, γραμμάτια, ένσημα), αυτά θα προκαταβάλλονται με την παραγγελία της υπηρεσίας (κατάθεση ή πιστωτική).

Πόσο κοστίζει η υπόθεση μου;

Δίπλα σε κάθε υπηρεσία αναγράφεται με σαφήνεια τόσο η αμοιβή όσο και τα έξοδά της, όπου αυτά προβλέπονται. Στις περιπτώσεις που η αμοιβή δεν προσδιορίζεται, λόγω της φύσης της, εξηγούμε τον τρόπο του υπολογισμού της (πχ μεταβαλλόμενη ανάλογα με το ύψος του μισθώματος ή του τιμήματος ενός ακινήτου ή του ποσού που διεκδικείτε δικαστικά), ενώ είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για διευκρινήσεις είτε τηλεφωνικά είτε με email.

Η πρώτη συνάντηση μαζί σας πόσο κοστίζει;

Εφόσον επιθυμείτε συνάντηση στα γραφεία μας, χρέωση ανέρχεται στο ελάχιστο επιτρεπόμενο από τον Κώδικα περί Δικηγόρων, δηλαδή στα 80 ευρώ την ώρα πλέον ΦΠΑ.

Τι γίνεται αν αλλάξω γνώμη; Προβλέπεται επιστροφή χρημάτων; Μέχρι πότε μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Εφόσον δεν έχουν πληρωθεί δημόσια έξοδα, αυτά θα σας επιστραφούν. Η αμοιβή μας πληρώνεται με την περαίωση της υπηρεσίας.

Με τον όρο FAQ (Frequently Asked Question(s)), περιγράφουμε μια λίστα-οδηγό με συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις που σκοπό έχει να ενημερώσει σωστά τον ενδιαφερόμενο, για διάφορες διαδικασίες και ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσει και γενικά πρέπει να αποτελεί τον πρώτο του σύμβουλο πριν αρχίσει τις πρώτες του ερωτήσεις. Ο Οδηγός αυτός ενημερώνεται συχνά βάσει των απαιτήσεων που προκύπτουν από απορίες κυρίως νέων μελών.